Geoblog.pl    pamar    Podróże    Chorwacja, Bośnia i Hercegowina    Powrót i podsumowanie

Powrót i podsumowanie

Polska, Warszawa

Wróciliśmy szczęśliwie do domu.
Pora na naszą grę, czyli “Naj Podróży”

Najlepsze jedzenie podróży:
Kasia: pljeskavica z serem, cevapcici, burger
Paweł: kotleciki w Bośni, rybki w bezglutenowej restauracji, pljeskavica z serem
Martyna: pljeskavica z serem, semifreddo, zupa rybna
Kamil: chorwacki, pasztet, pizza z serem i boczkiem, burger z McDonalda w Wiedniu
Łukasz: kalmary w Bośni, zupa warzywna w Chorwacji, wurst z Wiednia
Ewela: cevapcici, rybki, szopska sałata

Najlepsze widoki podróży:
Ewela: Michaś na tle wodospadów, most w Mostarze widziany z minaretu, krajobrazy na trasie
Paweł: most, wodospady Krka z kładki, nasza zatoka z wieżyczką z poziomu wody
Kamil: najpiękniejszy korek w życiu, zatoka: góry + morze
Kasia: palmy, morze i góry; pnące się kwiaty przy domach;
Martyna: most w Mostarze, wodospady Krka, zabudowania nad naszą zatoką
Łukasz: wodospady, most, księżyc nad górami podczas nocnego spaceru z Ewelą

Magic Moments:
Kasia: pierwsze chwile na plaży, wieczorne randki z mężem, wytrwałość Adasia w podróży
Paweł: Medjugorje, rejs pontonem w jaskini, poranek w Wiedniu w kawą na świeżym powietrzu
Kamil: chorwacki grill, skoki do wody, pierwsze nurkowanie Adasia
Martyna: radość Adasia w widzie, zwiedzanie Michasia, nowy kraj (41), rodzinna wyprawa moim marzeniem - zrealizowane
Ewela: Michaś przy wodospadach; wieczorny spacer z mężem, wino i morze; Medjugorje.

Dziękuję wszystkich czytającym, a także mojej kochanej rodzince za wspólną wyprawę i moc pięknych wspomnień :*