Geoblog.pl    pamar    Podróże    "Spotkajmy się pod ogonem" - Zagrzeb    Ostatni dzień. Nadal szukam pomysłu na siebie ;)
2016

Ostatni dzień. Nadal szukam pomysłu na siebie ;)

Chorwacja
Chorwacja, Zagrzeb

Pogoda znów się poprawiła, a my musieliśmy wyjeżdżać z tego pięknego miasta. Jakże różnego od innych europejskich stolic, jest takie zielone, spokojne, przyjazne. Gdybym miała określić je jednym słowem, to powiedziałabym, że jest przytulne. Tak właśnie, od momentu kiedy tylko wyszliśmy z autobusu, czuliśmy się bardzo komfortowo, nawet gdy gubiliśmy drogę nie czuliśmy się zagubieni. Ludzie są przemili. I wspólnie z Pawłem wydaliśmy jednoznaczny werdykt. Zwiedziliśmy już 17 krajów, i najpiękniejsze kobiety widzieliśmy właśnie w Zagrzebiu. Ja sama czasami nie mogłam oderwać oczu od ich urody. Tak jakby latynoskiemu typowi urody dodać subtelności. I to nie była kwestia wieku.

Zrobiłam kolejny film. Ech... wciąż szukam swojego stylu, dlatego próbuję różnych rzeczy. Przed wyjazdem wpadłam na pewien pomysł i udało mi się go zrealizować. Za pomocą serwisu społecznościowego Interpals zapytałam mieszkańców Zagrzebia o ich ulubione miejsca. Z tego rankingu powstała ulubiona 10 Zagrzebian. Wszystkie te miejsca odwiedziliśmy. Opisy do tych odwiedzonych miejsc przygotowałam po angielsku, a o pomoc w sprawdzeniu błędów poprosiłam użytkowników innego serwisu: Lang8. I tak powstał najnowszy filmik. Jest to taki mały eksperyment. Nazwać go projektem to chyba słowo na wyrost. Czy się udał, jeszcze trudno mi to określić, czas pokaże. Na pewno dał nam świetny pomysł na zwiedzanie Zagrzebia. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod naszymi wpisami. Zapraszam do filmiku :)

Multimedia (2)
  • rozmiar: 0,00 B  |  dodano

BPE
BPE - 2016-05-17 11:34
Fantastycznie, zachęciłaś mnie do odwiedzenia tego miasta.........ja właśnie się zastanawiam, która stolica europejska podobała mi się najbardziej i na prawdę ciężko mi to określić, bo w wielu byłam tak dawno, ze niewiele pamiętam.
wiem natomiast na 100 %, które są najgorsze na mojej liście- kolejno od tyłu : Londyn, Bruksela, Berlin

BPE
BPE - 2016-05-17 11:38
z tym Berlinem to się to komuś na geoblogu narażę.......

mamaMa - 2016-05-17 11:44
BRAWO!!!
Super pomysl i efekt znakomity:-)
Mnie sie wydaje, ze smiesznie jest uogolniac - nie ma miejsca, w ktorym nie znalazloby sie cos milego, a Zagreb w Waszym wydaniu jest jednym z nich:-)

pamar - 2016-05-17 12:26
Bruksela wiem dlaczego, ja tam nie byłam, ale po tym co zobaczyłam u Ciebie to zostawię ją sobie na koniec :P Ale Berlinem i Londynem to mnie zaskoczyłaś. Berlin mi się kojarzy z taką uroczą świąteczną atmosferą, więc może dlatego tak go polubiłam. Londynu nie zwiedzałam, ale miałam raczej dobrą opinię, czuję że zakocham się w danielach w parku Richmond. Hm... Zaintrygowałaś mnie tym Londynem. Muszę to sprawdzić :)

zula - 2016-05-17 13:29
Film oglądałam o poranku - nie czytałam jeszcze wpisu na Geoblog.pl i pomyślałam:
O ! Martyna wchodzi na międzynarodowe "salony" bo wiadomo jak w języku angielskim to Zagrzeb zobaczy więcej ludzi!
Twój pomysł z serwisem Interpals i Lang8 bardzo podoba mi się - widać ,że oprócz nowych szlaków turystycznych odkrywasz nowe drogi twórczości - BRAWO!
Na filmie brakuje mi słońca... no ale to nie Wasza wina lecz gdyby było byłoby przepięknie!

Europa jest cudna !... każda ze stolic oraz miasteczko czy wieś ma w sobie coś innego ,że tylko JECHAĆ :)

pamar - 2016-05-17 13:38
Hehe, ciekawe czy mnie z tego salonu nie wykopią :) pomysł z angielskim narodził się kiedy ludzi, którzy mi odpisywali prosili, żebym pokazała im co mi wyjdzie, no a po polsku niewiele by rozumieli. No i tak się pokusiłam o ten angielski. Cały czas szukam, chciałabym mieć swój styl, ale na razie to jeszcze dużo muszę się nauczyć...

zula - 2016-05-17 14:34
Martyno - bardzo dużo potrafisz i to podziwiam!
Z biegiem lat i po wielu filmach wypracujesz styl.
... a mnie wpadł do głowy pomysł:
" 5 najpiękniejszych miejsc ...OKIEM PAMAR"
może być Londyn a może Bydgoszcz a może...?

pamar - 2016-05-17 14:39
Bardzo mi się podoba pomysł! Tylko muszę do niego dojrzeć... może na początek Warszawa... tak... akurat idzie lato... tak... coś z tego chyba będzie :)

Eugene
Eugene - 2016-05-18 21:26
Super. Dużo sukcesów w dalszej realizacji swoich filmów.

stock
stock - 2016-05-19 19:45
Oba filmy super, wysiłek nie poszedł na marne.

Zasoby: 403 wpisy403 1627 komentarzy1627 2560 zdjęć2560 62 pliki multimedialne62