Geoblog.pl    pamar    Podróże    Historia o tym, jak przemierzaliśmy Tajlandię    Jak lekko się oddycha...

Jak lekko się oddycha...

Polska, Warszawa

Lecąc liniami Emirates na pewno nie poczuje się głodu. 6 - godzinny lot Bangkok - Dubaj - posiłek, przesiadka w Dubaju - voucher na posiłek, lot Dubaj - Warszawa - śniadanie i obiad! Szok!

Dziwne rzeczy dzieją się z człowiekiem, kiedy przez dwa tygodnie jest ma egzotycznej diecie. Np. rzuca się łakomie na sok pomidorowy w samolocie, chociaż tak na prawdę go nie lubi...

Żal nam było opuszczać Tajlandię, przeżyliśmy tam wiele wspaniałych chwil, byliśmy zaskoczeni, że nam się udało wykonać nasz plan, że dotarliśmy tam, gdzie marzyliśmy, że zrobiliśmy to sami. Żal było rozstawać się ze słońcem, egzotycznymi zwierzętami, zapachami dżungli i Nocnego Targu, żal pięknej plaży, rybek w wodzie, wspaniałych widoków...
...ale gdy wylądowaliśmy w Polsce ponownie poczuliśmy się podekscytowani, pierwszy wdech mroźnego powietrza, jak lekko, rzeźko, przyjemnie, wszystko jest zrozumiałe, znajome, i już wkrótce zobaczymy naszych bliskich, tak cudownie będzie im wszystko opowiedzieć, obdarować pamiątkami i zobaczyć wyraz ulgi na twarzach mam, że już jesteśmy.

Fantastycznie jest móc marzyć, cudowanie planować, być w podróży to zupełnie inny wymiar przeżywania, ale wracać też jest wspaniale :)

Ogromnie dziękujemy za wszystkie komentarze, za wsparcie i ciepłe słowa, dobrze nam tutaj :)