Geoblog.pl    pamar    Podróże    Kenia i Tanzania 2013 - Spotkanie z dziką Afryką    Pierwszy krok w stronę Kenii

Pierwszy krok w stronę Kenii

Polska, Warszawa

Nasz urlop zaplanowaliśmy na listopad. Już od kilku miesięcy wiemy, że będziemy się starać, żeby lecieć do Kenii.

Początkowo planowaliśmy ruszyć samodzielnie. I tutaj serdecznie dziękujemy użytkownikowi Jouka, za jej wspaniały blog, w którym znaleźliśmy wiele cennych informacji oraz za rady i cierpliwe odpowiadanie na nasze pytania. Mieliśmy już nawiązany kontakt z hotelem w Nairobi oraz z kilkoma agencjami, które zajmują się organizowaniem safari. Zaplanowaliśmy szczegółowo każdy dzień i już zadowoleni z siebie podliczyliśmy koszty... I niestety... wynik nas zmroził. Zniechęceni zaczęliśmy przeglądać oferty biur podróży. Okazało się, że za dużo mniejsze pieniądze zobaczymy więcej w krótkim czasie, choć niestety w dużej grupie. Musieliśmy odłożyć naszą ambicję na bok. Nie będzie to taka Kenia o jakiej marzyliśmy, ale za to będzie jeszcze Tanzania i kilka miejsc, do których nie mielibyśmy szans dotrzeć.

Także po długich rozważaniach, oraz spędzaniu czasu na licznych blogach i forach, dziś kupiliśmy 8-dniową wycieczkę do Tanzanii i Kenii na 2 listopada :)

To będzie nasza najdalsza wyprawa i jesteśmy tym bardzo podekscytowani. Oferta pojawiła się kilka dni temu, więc załapaliśmy się na promocję i kupiliśmy ją jako jedni z pierwszych. Jeszcze tylko obawa, czy zbierze się grupa, ale rozpoczęliśmy przygotowania.

Wyprawa będzie męcząca, ponieważ w programie nie ma wolnego czasu. Praktycznie cały dzień będziemy spędzać w busie, który nie ma klimatyzacji i jedzie po dziurawych drogach. Podobno lepiej nie otwierać tam okien z powodu kurzu... Już nie możemy się doczekać :)

Tymczasem, musimy podszkolić nasz angielski w zakresie zoologii, zwłaszcza mój (Martyna), zaopatrzyć się w wygodne plecaki oraz zainteresować się szczepieniami. I oczywiści czytać, czytać i czytać wszystko, co związane z Kenią i Tanzanią :)

zula - 2013-05-14 22:45
Wspaniały pomysł ...i gratuluję podjętej decyzji . Swiat dzisiaj można zwiedzać i to jest cudowne !.

mirka66 - 2013-05-15 06:55
Super wyjazd.Ciesze sie razem z Wami.Mysle,ze wycieczka sie odbedzie.Trzymam kciuki.:)

pamar - 2013-05-15 07:34
Dziękuję :) Mamy nadzieję, że wycieczka odpędzie się bez problemu. A decyzja rzeczywiście była trudna, bo bardzo chcieliśmy jechać sami, no ale oferta jest ciekawa, więc powinno być fajnie :)

mirka66 - 2013-05-15 09:26
Ale Wam zazdroszcze :)
Juz czekam na piekne zdjecia.
Moja corka byla w Kenii w 2011r.Zapraszam wiec na moj blog " Swiat stoi przed nimi otworem." i zycze milego ogladania zdjec.Pozdrawiam-Mirka.

tasiemiecc
tasiemiecc - 2013-05-15 14:29
Miłego wyjazdu i nie zgubcie się, bo kto zdjęcia wrzuci :)

mirka66 - 2013-05-15 18:15
Mimo mojego wyjazdu do Albanii ( 21.07.2013r.) i tak Wam zazdroszcze, bo kocham Afryke.To moja pasja.Jakbym miala kupe kasy to tam bym zamieszkala.:)))

Zasoby: 402 wpisy402 1625 komentarzy1625 2552 zdjęcia2552 62 pliki multimedialne62