Geoblog.pl    pamar    Podróże    Warszawa i jej różne oblicza    Przewodniki w formie filmików - seria: Co zobaczyć w Warszawie
2016

Przewodniki w formie filmików - seria: Co zobaczyć w Warszawie

Polska, Warszawa

Niedawno wróciliśmy z Wilna i przez jakiś czas nie ruszamy się niestety z domu. Dlatego postanowiliśmy weekendami realizować nasz najnowszy pomysł. Rozpoczęliśmy tworzenie filmów - przewodników o Warszawie. Czy nam się to uda, jak to wyjdzie, czy w ogóle będzie ktoś chciał to oglądać, wkrótce się przekonamy! I tutaj chciałabym podzielić się swoimi sprzecznymi uczuciami.... Mam olbrzymią frajdę z przygotowywania się do kręcenia, nagrywania materiału, potem nauki montażu i wreszcie oglądania efektu końcowego. Jednak nie mogę znieść własnego głosu. Ale chyba większość osób tak ma... Czy to nie dziwne? Robię coś, nagrywam siebie, nagrywam narrację, montuję mam z tego dużo satysfakcję, ale znieść siebie nie mogę :)
Ale wracając do tematu, na pierwszy ogień poszła Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego, zapraszamy serdecznie do obejrzenia tego 3-minutowego filmiku, oceniania i doradzania, co by można zrobić lepiej ,czego unikać, wszystkie uwagi są dla nas cenne.

A już teraz powiem, że materiał do kolejnego odcinka jest prawie skończony, potrzebujemy trochę więcej czasu na to, ponieważ chcemy pokazać kilka ciekawych aspektów... Następnym razem Paweł pokaże jedno ze swoich ulubionych miejsc w Warszawie :)

Multimedia (1)
  • rozmiar: 0,00 B  |  dodano

zula - 2016-08-01 22:46
Pomysł przedstawienia Warszawy -bardzo dobry! Film fantastyczny - zdjęcia, przewodnictwo i podkład muzyczny...czyli czekam na kolejny odcinek , pozdrawiam

Prosiłaś o uwagi - myślę ,że mogłaby być czołówka w stylu:
np"Nasza Warszawa" lub "PamarTrawel zaprasza:" lub...możliwości wiele...
no i zakończenie :jak film to film!
Oczywiście to tylko moje zdanie i decyzja należy do Was :-)
Co do głosu - chyba coś "przesadzasz" lecz jak masz zastrzeżenia nagraj raz potem jeszcze raz i jeszcze raz - zapewniam ,że za każdym razem zauważysz poprawę niektórych dźwięków.
Pamiętam jak ...sto lat temu bawiłam się w nagrywanie tekstów i to ,że 3 zdania poprawiałam wielokrotnie aż uważałam ,że jest dobrze. To nie były czasy komputerów i było o wiele trudniej.
Martyno masz wielką swobodę przed kamerą a to jest bardzo ważne i tym wygrywasz tworząc film!