Geoblog.pl    pamar    Podróże    Polowanie na zorzę - Tromso    Plany, marzenia, niespodzianki
2016

Plany, marzenia, niespodzianki

Polska, Sochaczew

Mamy 31 maja 2016 roku. Dokładnie 30 lat temu przyszłam na świat ja - Martyna. Nie ukrywam, że bałam się dnia kiedy z 2 z przodu pojawi się 3. Aby jakoś dać upust moim depresyjnym nastrojom, postanowiłam stworzyć listę 40 rzeczy, które chciałabym zrobić do 40 -tki. Cały ten wysiłek umysłowy, sprawił, że z większą radością wchodzę w kolejne 10-lecie, tyle jeszcze rzeczy muszę zrobić! Nikomu nic nie zdradzałam, ale jedną z pozycji było zrobienie imprezy, na której będą moi najbliżsi. I już to się spełniło, miałam przyjęcie niespodziankę, radości i łzom wzruszenia nie było końca. Ale moi Ukochani postanowili wziąć udział w spełnianiu kolejnego punktu! Dostałam w prezencie bilet lotniczy do Tromso na styczeń, co oznacza możliwość podziwiania zorzy polarnej! Jak oni mnie znają!
W trakcie przyjęcia, opowiedziałam im o mojej liście i o tym, że spełniają moją marzenia w tempie ekspresowym. Tak ich to zaciekawiło, że postanowiłam opublikować moją listę na naszej stronie. Mam nadzieję, że w miarę upływu czasu będą mogła powoli opisywać realizację poszczególnych punktów.
Lista 40 rzeczy, które chcę zrobić do 40-tki

Jestem również szalenie ciekawa, czy ktoś z naszej geoblogowej ekipy robił sobie kiedyś taką listę i co czuł kiedy ją realizował...
Ech... takie przełomowe urodziny to ogromne przeżycie, mam nadzieję, że nie będę tak przezywała każdych kolejnych :P

P.S. Ja bilet dostałam, ale Paweł musiał sam sobie kupić, także jedziemy w komplecie :)

majka
majka - 2016-05-31 15:32
Zobacz opis mojego profilu! Mam taką listę od lat! Dzięki niej zaczęłam podróżować, a za miesiąc wykreślę kolejny punkt. Dowiesz się wkrótce! Najlepsze życzenia urodzinowe!

BPE
BPE - 2016-05-31 16:11
wszystkiego co najlepsze i przede wszystkim - spełniania tych marzeń !!!
Tez robiliśmy listę - jak się poznaliśmy ........ niestety - już teraz wiem na pewno, że nie wszystko uda się zrealizować - z czasem pewne rzeczy trzeba zweryfikować, ale za to lista się zmienia, ewoluuje - i to jest też fajne :-) Ja moją 30-tke odprawiałam z brzuszkiem .........dlatego tez marzenia były wtedy inne

stock
stock - 2016-05-31 18:47
Ciekawa mieszanka na tej liście, ale życzę, żeby wszystko się spełniło!

Ja swoją 30-tkę obchodziłem podczas wycieczki do Japonii, i takiego sposobu spędzania urodzin wszystkim podróżnikom życzę.

PS Rzeczywiście nie przeczytałaś ani jednej książki? :)

zula - 2016-05-31 19:03
Martyno życzę niech się spełnii 39 punktów Twojej listy!
Moc zdrowia i radości każdego kolejnego dnia!
Małgorzata

pamar - 2016-05-31 19:05
Dziękuję bardzo za życzenia:)
Stock, no jasne że przeczytałam w swoim życiu trochę książek :) Ten punkt może nie jest zbyt jasny, ale chodzi o to 1000 książek od dzisiejszego dnia :)
Majko, czekamy z niecierpliwością co uda Ci się zrealizować

genek
genek - 2016-06-01 18:39
wszystkiego podroznego na nastepne co najmniej 30. Domyslam sie jakie marzenia sa ukryte pod punktami 1 i 2 :). Troche sie dziwie, że nie udalo Ci sie do tej pory spac pod namiotem , upic i zlapac stopa, i trzymam kciuki za realizacje zarowno tych trzech jak i wszystkich pozostałych

jowa31
jowa31 - 2016-06-01 22:55
ja nie robię listy, od razu (no prawie) realizuję marzenia co do podróży. Lista to strata czau, w tym czasie wolę "podróżowac" palcem po mapie lub przewodniku.
Poza tym też jestem z 31 maja, tylko, że tak stara, że lat kolejnych nie liczę
za to pozdrawiam i spełnienia marzeń

pamar - 2016-06-02 10:56
Dziękuję, ależ zbieżność, że się znalazłyśmy urodzone z tego samego dnia :)
No właśnie Genku nie robiłam. Te trzy rzeczy wywołują u mnie poczuje dyskomfortu i właściwie boję się tego. Z tym namiotem to jest tak, że mam taki problemik z małymi, zamkniętymi pomieszczeniami... Może się zdarzyć, że jeśli kiedyś pojadę pod namiot, to będę spać przed nim :P No cóż zobaczymy, dzięki za trzymanie kciuków :)

Eugene
Eugene - 2016-06-15 18:10
Przede wszystkim z okazji 30-tki przynajmniej jeszcze trzech takich trzydziestek i do tego dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń.
Co do moich marzeń, to tak jak Twoje 14 miejsce na liście, wejść jeszcze raz na Rysy w moją 70-tkę, to będzie za cztery lata, mam nadzieję, że doczekam.

mirka66 - 2016-08-19 16:19
Oj balonem też chcę polecieć.